REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru należy:
Zgłosić reklamację w jeden ze sposobów wskazanych w Regulaminie Sklepu. Wysyłając wypełniony formularz reklamacji na adres mailowy sklep@ninjafishingshop.pl lub na adres siedziby firmy.
Wysłać towar na adres, koszt wysyłki pokrywa reklamujący, do towaru załączyć wydrukowany formularz reklamacyjny:
Ninja Fishing Dorota Gajowiak
Krężnica Okrągła 141
24-200 Bełżyce, Polska
Termin na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od dnia w którym reklamowany towar dotarł do siedziby Sprzedającego i wynosi 14 dni.
W przypadku, gdy reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta, reklamacje rozpoznaje producent. Termin na rozpatrzenie reklamacji może się wówczas wydłużyć. Powyższe nie narusza terminów ustawowych na rozpoznanie reklamacji przy sprzedaży konsumenckiej.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar niewadliwy jest niezwłocznie z powrotem wysyłany do Klienta na koszt Sprzedającego.
Wzór formularza reklamacyjnego poniżej:
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Na opakowaniu przesyłki należy umieścić wyraźny napis REKLAMACJA
Miejscowość :
Data :
Model lub opis reklamowanego towaru :
Numer paragonu lub faktury, lub dołączone potwierdzenie płatności bankowej :
DANE REKLAMUJĄCEGO
Imię i Nazwisko : Telefon kontaktowy :
Adres mail :
Adres do odesłania towaru po uznanej reklamacji :
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
Opis usterki:
Podpis reklamującego